CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 2 August 2011

EMM JATUH CINTA.......AM I???

Yes..i am..totally in luv wif ost ramadhan terakhir...hihihi..1st dgr lagu neyh kt slot samarinda asa cm bes cgt cgt cgt cgt..berjaya menarik perhatian n ati kuh..haish terpesona la dgn bait2 lirik n suara penyayi dia tuh...asik2.. err  jgn slh phm plak..xda makna apa2 pon ok..sekadar terhibur dgr lagu neyh ja..kt bwh neyh lirik lagu dia...emm i suke cgt2..layan ja beb...lalalalalalalalalalala

~JANGAN LUPA NAMAKU~
Walau aku tidak bersamamu
Jangan engkau lupakan diriku
Walau aku tiada di sisimu
Jangan engkau lupakan namaku
Kerana
Aku mengingati mu
Kerana
Aku men’cintaimu
Andai aku
Bisa bertemumu
Dengan senyum ku tadah syukurku
Andai aku bisa menyentuhmu
Air mata pasti deras gugur
Kerana
Aku merindui mu
Kerana aku sentiasa
Menyintaimu oh sepenuh hati
Walau kamu
Jauh di mataku
Jangan aku hilang dalam kalbu
Saat kamu samar mengingati
Jangan aku terus kau lupakan
Kerana aku
Sentiasa mengingatimu
Kerana aku
Sentiasa menyayangimu oh kekasih hati
Andai aku bisa memelukmu
Pasrah aku tabah diujimu
Andai aku bisa dicintai
Dengan rela menyerahkan hati
Kerana
Aku merindui mu
Hmmm Kerana aku sentiasa menyintaimu



No comments:

WELCOME TO MY SILLY LIFE